Zvonko Bogdan - 8 tamburasa s Petrovaradina

Doneste mi rujna vina hoću priče da se setim
Baš na ovom divnom mestu, gde ugledah oči njene

Ref
Zaustavite dunav, i skazaljke stare
To je pesma moja, i pesma moje drage
Nek me uvek prate, s pesmom rujna vina
Osam tamburaša, s Petrovaradina

U belom ćeš samnom poći, vodiću te na venčanje
Bacat će nam cveće sreće, rastavit nas niko neće

Ref
Zaustavite dunav, i skazaljke stare
To je pesma moja, i pesma moje drage
Nek me uvek prate, s pesmom rujna vina
Osam tamburaša, s Petrovaradina

Tamburaši svirajte mi, divne pesme od davnina
Ja cu ljubit kose njene, I polako piti vina

Ref
Zaustavite dunav, i skazaljke stare
To je pesma moja, i pesma moje drage
Nek me uvek prate, s pesmom rujna vina
Osam tamburaša, s Petrovaradina

0 komentari:

Objavi komentar