Zdenac - Tri birtije

U mom selu tri birtije
nitko nezna ko' gdje pije
pa se traže, pa se sreću
prva, druga pa u treću

U prvoj smo bistre glave
runde idu ko od šale
ostat ćemo tu u dugu
ajmo sad u onu drugu

Ref
Pije Đuka zbog unuka
pije Mata iz inata
pije Franja zbog imanja
pijem i ja jel mi prija
tri birtije Bože prosti
mi smo tamo česti gosti

U drugoj smo vino pili
gaza kaže, gosti mili
ja sam čovjek srca meka
nemaš para, može teka

U trećoj smo dugo bili
napili se pa zdimili
gazda viče nek si proklet
doće te vi meni opet

Ref
Pije Đuka zbog unuka
pije Mata iz inata
pije Franja zbog imanja
pijem i ja jel mi prija
tri birtije Bože prosti
mi smo tamo česti gosti


Zorom kad se kući ide
svako legne gdi god stigne
pa tu bude svađe, vike
dok se malo ne privikne

Od rakije kažu ljudi
može čovjek da poludi
a tko nezna dobro piti
taj će s nama naučiti

Ref
Pije Đuka zbog unuka
pije Mata iz inata
pije Franja zbog imanja
pijem i ja jel mi prija
tri birtije Bože prosti
mi smo tamo česti gosti


0 komentari:

Objavi komentar