Zlatni Dukati - Vranac

Kad je ćaća konja prodo svi smo plakali
ni on nije suze svoje mogo sakriti
mati je kod večere dugo molila
ko da je sa našim vrancem sreća prodana

Bio sam još mali al sve sam shvatio
brat se je u školu u grad spremao
baka je uz petrolejku đemper isplela
znao sam da onaj stari sad ću nosit ja

Ref
Al ko će sada našeg vranca šorom jahati
koji će ga sad za kirvaj cvijećem kititi
ako ga na sajmu otac prisretne
star je pa se bojim da mu srce nepukne

Te se noći nikom od nas nije spavalo
otac je sa bratom dugo razgovarao
mati mu je stvari sve u kofer spremila
jabuke i kruh što je u crkvi svetila

Ref
Al ko će sada našeg vranca šorom jahati
koji će ga sad za kirvaj cvijećem kititi
ako ga na sajmu otac prisretne
star je pa se bojim da mu srce nepukne

3 komentari:

Unknown kaže...

Ova pjesma pokrene lavu emocija i evocira na ranojutarnji vlak koji me odvezao iz moga djetinjstva, od lenija, prašnjavih puteva gdje su nam bose noge upadale kao u brašno, ljetnih kiša i kanala po kojima smo bosi hodali, prijatelji iz djetinjstva, igara koje smo samo mi igrali... Slavonije koja takva postoji samo u mom sjećanju.

Unknown kaže...

Pjesma je prekrasna. Ja se sa svojim ukućanima uvijek prepirem kome će srce puknuti, ocu ili vrancu ?

Unknown kaže...

Predivna pjesma,za suze mi oci uvijek kada slusam ovu pjesmu , jako dobar tekst, svaka cast, slavonci u srcu vas imam, vasa Zagrepcanka Sandra

Objavi komentar